Organizace práce ve stravovacím zařízení
65-u-3/AD90
E (tříleté, EQF úroveň 3)
E (dvouleté, EQF úroveň 2)
65 - Gastronomie, hotelnictví a turismus
Organizace práce v ubytovacím a stravovacím zařízení
Odborné učiliště Cvrčovice, příspěvková organizace, Cvrčovice
Kompetence k učení
10. 07. 2019 23:04
8
2. ročník
individuální
Komplexní úloha je zaměřena na organizaci práce ve stravovacím zařízení. Žáci se seznámí s charakteristikou a druhy stravovacích zařízení, organizační strukturou restauračního provozu, pracovní náplní jednotlivých zaměstnanců, posloupností prací během dne, časovým harmonogramem a úklidem pracoviště po ukončení provozu.
Žák:
Žák:
Komplexní úlohu lze využít v teoretickém vyučování předmětu Zařízení závodů oboru Stravovací a ubytovací služby a Práce ve stravování.
Organizační forma výuky – teoretická
Prostředí realizace – učebna, odborná učebna
Učební pomůcky pro žáka:
Učební pomůcky pro učitele a technické vybavení:
Na základě prezentace žáci vypracují příslušný pracovní list. Pracovní list mohou žáci vypracovat samostatně nebo ve dvojicích dle jejich schopností. V průběhu komplexní úlohy jsou vědomosti žáků ověženy prostřednictvím kontrolních testů.
Žák splní komplexní úlohu vypracováním pracovního listu na základě prezentace a úspěšným splněním tří kontrolních testů.
METZ, Reinhold, Hermann GRÜNER a Thomas KESSLER. Restaurace a host: základní odborné vědomosti: restaurace, hotel, kuchyně. Praha: Europa-Sobotáles, 2008. ISBN 978-80-86706-18-4
ŠEBELOVÁ, Marie a Jaromír HORNÍK. Zařízení závodů: učebnice pro odborná učiliště: obor kuchařské práce. 2. vyd. Praha: Parta, 2010. ISBN 978-80-7320-153-1.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lukáš Kučera. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.