Konvenční sklízecí mlátička
41-u-3/AB82
H (EQF úroveň 3)
M (EQF úroveň 4)
41 - Zemědělství a lesnictví
Mechanizační prostředky pro sklizeň obilovin a okopanin
Stroje a zařízení pro sklizeň obilovin a okopanin
Masarykova SŠ zemědělská a VOŠ, Purkyňova, Opava
Kompetence k učení, Kompetence k řešení problémů, Personální a sociální kompetence, Kompetence k pracovnímu uplatnění a podnikatelským aktivitám
24. 05. 2019 19:12
4
2. ročník, 3. ročník
individuální, skupinové
1
Žákům, kteří tvoří pracovní skupinu, přidělí učitel po výuce daného učiva pracovní list, který si žáci samostatně vyplní. Cílem komplexní úlohy je aktivní zopakování probraného učiva tak, aby u žáků došlo k co možná největšímu zapamatování získaných znalostí. Žáci samostatně aktivně uplatňují získané vědomosti v pracovním listu, které si na závěr s učitelem vyhodnotí a získají zpětnou vazbu. Komplexní úloha není uzavřená, ale je možné ji dále rozvíjet a doplňovat zejména s přihlédnutím na regionální charakter zemědělské techniky.
Úloha je využitelná v teoretickém vyučování, slouží nejen pro skupinovou výuku, počet žáků v jedné pracovní skupině je omezen velikostí třídy. Komplexní úlohu lze využít při samostatně zadané práci, kdy si žáci probrané učivo samostatně opakují v rámci vyučovací hodiny. Pracovní list je možné rovněž využít v rámci domácí přípravy např. v moodle školy.
Tato komplexní úloha může být využita v oborech vzdělání 41-51-H/01 Zemědělec-farmář i 41-41-M/01 Agropodnikání, ale také v oboru vzdělání 41-55-H/01 Opravář zemědělských strojů.
Teoretická, v učebně školy
PC, tiskárna pro přípravu pracovních listů
1. dílčí část
2. dílčí část
1. dílčí část
2. dílčí část
Žáci si vzájemně ohodnotí správnost vyplnění pracovního listu:
Za každou správnou odpověď udělí 1 bod.
Maximální počet za vyplnění pracovního listu je 29 bodů.
ROH, Jiří, František KUMHÁLA a Petr HEŘMÁNEK. Stroje používané v rostlinné výrobě. Vyd. 2. V Praze: Česká zemědělská univerzita, Technická fakulta, 2003. ISBN 80-213-0614-9.
OV NSK - Odborné vzdělávání ve vztahu k NSK
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vlastimil Dluhoš. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.