Technické parametry hnacího stroje
23-u-4/AD54
M (EQF úroveň 4)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
Hnací stroje
Hnací stroje E
VOŠ, SŠ, Centrum odborné přípravy, Budějovická, Sezimovo Ústí
Kompetence k učení, Kompetence k řešení problémů, Matematické kompetence, Digitální kompetence
30. 06. 2019 17:06
4
2. ročník
individuální
Komplexní úloha je zaměřena na upevnění znalostí v oblasti hnacích stojů, jejich částí, použití a návrhu pro konkrétní aplikaci.
Žák:
Samostatná práce
Vyhledání a zpracování informací
Komplexní úloha je tvořena pracovním listem se zaměřením na určení hlavních částí hnacích strojů.
Druhou částí komplexní úlohy je návrh a základní výpočty technických parametrů hnacího stroje na základě zadání.
Teoretická forma výuky v odborné učebně
Doporučená literatura
Výpočetní technika s připojením k internetu
Pracovní list s doplněním hlavních částí hnacích strojů
seminární práce na zadané téma z oblasti hnacích strojů
prezentace, jíž seznámí ostatní žáky s vybraným hnacím strojem.
Klasifikace převodem z bodového nebo procentuálního hodnocení:
DOLEČEK. HOLOUBEK. Strojnictví. Praha, SOBOTÁLES,2001. 192s. ISBN 80-85920-26-3.
MIČKAL K. Strojnictví – Části strojů. Praha, SOBOTÁLES, 1995., 220 s. ISBN 80-85920-01-8.
FISCHER, U., a kolektiv. Základy strojnictví. Praha, Sobotáles, 2004. 290s. ISBN 80-86706-09-5
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Kašpar. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.