Tvorba 2D a 3D konstrukční dokumentace
23-u-4/AD29
M (EQF úroveň 4)
L0 (EQF úroveň 4)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
Projektování a konstruování pomocí 3D technologie
CAD 2 - sestavy
CAD 2 – výkresy dílů
VOŠ, SŠ, Centrum odborné přípravy, Budějovická, Sezimovo Ústí
Kompetence k učení, Kompetence k řešení problémů, Matematické kompetence, Digitální kompetence
25. 06. 2019 21:44
20
4. ročník
individuální
Žáci v komplexní úloze vypracují 2D a 3D výkresovou dokumentace vybrané stojní součásti.
Žák:
Žák:
Zadané úlohy řeší konstrukci určitého konstrukčního celku reprezentujícího využití problematiky již dříve osvojené v předmětech mechanika, stavba a provoz strojů a konstruování pomocí počítače.
Praktická výuka v odborné učebně;
Výpočetní technika (PC, NB)
Program pro 2D a 3D konstruování
Strojnické tabulky
Prospekty, manuály
Žáci na základě modelu strojní součásti vytvoří výkresovou dokumentaci strojní součásti včetně sestavy.
Na základě dokumentace vytvoří 3D modely jednotlivých prvků a jejich sestavu.
V sestavě vyřeší stupně volnosti s ohledem na funkčnost strojní součásti.
Vytvoří animaci simulace pohybu strojní součásti.
Hodnocení:
Klasifikace převodem z bodového nebo percentuálního hodnocení:
LEINVEBER, Jan. VÁVRA, Pavel. Strojnické tabulky.
KŘÍŽ, R. Stavba a provoz strojů I (Část 1,2,3,4), Scientia 1995
KŘÍŽ, R., a kol. Konstrukční cvičení II., SNTL 1986
PROCHÁZKOVÁ, V. a kol. : Konstrukční cvičení I., SNTL 1989
Délka/časová náročnost: 20 – 24 hodin
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Kašpar. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.