Instalační zóny v koupelnách a umývacím prostoru
26-u-3/AA17
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
26 - Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika
Elektroinstalace v občanské a bytové výstavbě
Střední odborná škola energetická a stavební, Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola, Chomutov, příspěvková organizace, Na Průhoně, Chomutov
Kompetence k učení, Kompetence k řešení problémů
02. 12. 2018 18:58
12
1. ročník, 2. ročník
individuální, skupinové
1
Cílem je ověřit teoretické znalosti získané při skupinové výuce.
Úloha se skládá ze čtyř částí:
Odborné kompetence:
Žák:
1 hodina - způsoby ukládání vedení
1, 5 hodiny - instalační zóny
0,5 hodiny - test
2 hodiny - zapojení světelných a zásuvkových obvodů
0,5 hodiny - test
2 hodiny - zóny v koupelnách
1 hodina - instalace v umývacím prostor
0,5 hodiny - test
2 hodina - opakování - instalace v bytě
1 hodina - průřezový test
Komplexní úlohu lze použít pro ověření znalostí z modulu Silnoproudý rozvod v budovách pro bydlení a občanské výstavbě..
Žáci by měli v praxi využít znalostí a vědomostí, které získali v teoretické části.
Komplexní úloha může být součástí teoretického nebo praktického vyučování.
Technické vybavení:
počítač, dataprojektor, plátno na promítání, přístup k internetu
Prostředky:
normy ČSN
ukázky přístrojů
Pomůcky pro žáka:
Psací a rýsovací potřeby, sešit (nebo pracovní listy).
Písemné zkoušení - teoretické testy (po ukončení obsahového okruhu) a závěrečný test (po ukončení modulu):
Závěrečný test je průřezový, je složen z otázek předchozích testů.
Teoretické testy - 20 náhodně vylosovaných otázek.Závěrečný test - kombinace otázek z předchozích testů (15 + 15 + 15).
Prospěl na výborný:
Minimálně 90 % správných odpovědí v závěrečném teoretickém testu.
Prospěl na chvalitebný:
Minimálně 75 % správných odpovědí v závěrečném teoretickém testu.
Prospěl na dobrý:
Minimálně 65 % správných odpovědí v závěrečném teoretickém testu.
Prospěl na dostatečný:
Minimálně 50 % správných odpovědí v závěrečném teoretickém testu.
Neprospěl:
Méně než 50 % správných odpovědí v závěrečném teoretickém testu.
Tkotz, K. a kol.: Příručka pro elektrotechnika, Europa-Sobotáles cz. s.r.o., Praha, 2012
BASTIAN, P. a kol.: Praktická elektrotechnika, Europa-Sobotáles cz. s.r.o., Praha, 2012
HÄBERLE, G. A kol.: Elektrotechnické tabulky pro školu i praxi, Europa-Sobotáles cz. s.r.o., Praha, 2006
BERKA, Š.: Elektrotechnická schémata a zapojení 1, BEN – technická literatura, Praha, 2010
Normy ČSN
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lenka Demjanová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.