Hybridní vozidla
23-u-4/AA11
L0 (EQF úroveň 4)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
Hybridní vozidla
Střední škola automobilní Ústí nad Orlicí, Dukelská, Ústí nad Orlicí
27. 11. 2018 06:58
12
3. ročník
individuální, skupinové
24
Komplexní úloha je podkladem pro výuku teorie hybridních vozidel. Součástí je prezentace z historie a konstrukce hybridních pohonů.
Žák
- charakterizuje hybridní vozidla a orientuje se v problematice hybridních pohonů
- popíše historický vývoj kombinace pohonů vozidel
- ovládá názvosloví jednotlivých systémů a součástí hybridních pohonů.
- rozlišuje jednotlivé systémy
- ovládá zásady bezpečnosti práce na hybridních vozech.
Požadavky na referát:
- frontální a skupinová výuka s pomocí PC, dataprojektoru, přístupu na internet
- výklad s prezentací
- žáci si zapisují poznámky z prezentace a výkladu
- průběžné ústní ověření, zda žáci chápou souvislosti
- ústní a písemné testování
PC, datapojektor, přístup na internetnet
- znalost historie hybridních pohonů
- znalost základních pojmů problematiky
- znalost konstrukčních řešení hybridních pohonů, jejich výhody a nevýhody
Příručka pro automechanika - Rolf GSCHEIDLE a kol.
Elektrotechnika motorových vozidel - Ing.Pavel Štěrba
Speciální spalovací motory - Ing,Jan Hromádko a kol.
www.hybrid.cz
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Karel Beran. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.