Ruční zpracování kovů – výroba přesných otvorů
23-u-3/AE02
H (EQF úroveň 3)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
Ruční zpracování kovů – ruční obrábění
Ruční zpracování kovů – výroba děr
Ruční zpracování kovů
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola Žďár nad Sázavou, Studentská, Žďár nad Sázavou
Kompetence k učení, Kompetence k řešení problémů, Kompetence k pracovnímu uplatnění a podnikatelským aktivitám
15. 07. 2019 14:10
4
1. ročník
individuální
Komplexní úloha spočívá v teoretickém seznámení s výrobou přesných otvorů ručně nebo na vrtačce.
Žák:
Žák chápe význam zpřesňujících operací po vrtání.
Rozeznává druhy nástrojů – výhrubníků a výstružníků.
Popíše ruční vyhrubování a vystružování.
Popíše vyhrubování a vystružování na vrtačce.
Komplexní úloha je součástí teoretické přípravy v rámci modulu Ruční zpracování kovů – ruční obrábění.
Realizace a provedení této komplexní úlohy proběhne na učebně teoretické výchovy.
Písemné zadání pracovního listu komplexní úlohy pro žáka.
Žák vyplní pracovní list.
Hodnotí se známkou:
Stupeň 1 (výborný)
Žák operuje s požadovanými termíny, znaky a symboly uceleně, přesně a úplně a chápe vztahy a zákonitosti mezi nimi.
Stupeň 2 (chvalitebný)
Žák operuje s požadovanými termíny, znaky a symboly v podstatě uceleně, přesně a úplně a chápe vztahy a zákonitosti mezi nimi.
Stupeň 3 (dobrý)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí nepodstatné mezery.
Stupeň 4 (dostatečný)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí závažné mezery.
Stupeň 5 (nedostatečný)
Žák si požadované termíny, znaky, symboly a zákonitosti neosvojil uceleně, přesně a úplně, má v nich závažné a značné mezery.
DILLINGER, Josef a kolektiv. Moderní strojírenství pro školu i praxi. 2007. Europa – Sobotáles. ISBN 978-80-86706-19-1
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Buchta. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.