Evidence majetku
66-m-3/AF64
Odborné vzdělávání
(odborný) teoreticko–praktický
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
66 - Obchod
66-51-H/01 Prodavač
66-41-L/01 Obchodník
12
30. 04. 2020
Základní ekonomická terminologie
Splnění modulu „Majetek“
Modul je zaměřen na činnosti spojené s evidencí dlouhodobého majetku a zásob podniku. Žáci budou evidovat zásoby metodou FIFO, zaevidují DHM do inventární karty.
Výsledky učení ve vazbě na RVP
Žák:
Strategie výuky
Frontální výuka – použije se při výkladu základních pojmů a náležitostí dokladů a písemností
Praktická činnost – vystavení skladní karty zásob a evidence zásob metodou FIFO – souvislý příklad
Učební činnosti:
Žák:
Činnosti žáka ve vazbě na výsledky učení:
3. ročník
3. ročník
Ústní zkoušení – teoretické znalosti = ověřování teoretických znalostí, získaných absolvováním modulu
Písemné zkoušení – praktická činnost = praktické zkoušení – řešení 2 souvislých úkolů:
Podmínkou splnění modulu je účast na modulu ve výši 80 %
Žák bude hodnocen na základě bodů, které získá při ověřování znalostí písemnou formou a ústní formou zkoušení
Na závěr hodnocení se součet bodů převede na závěrečnou známku z modulu dle převodní tabulky celkového hodnocení.
Ústní zkoušení – žák získá max. 30 bodů
Při ústním zkoušení bude položeno 6 otázek. Žák uspěje, jestliže zodpoví alespoň 2 otázky. Hodnotí se prezentace, obsahová správnost odpovědí, samostatnost či nutnost doplňujících či nápovědných otázek, schopnost obhájit či zdůvodnit svou odpověď.
Písemné zkoušení – žák získá max. 70 bodů
Převodová tabulka celkového hodnocení modulu:
100–91 bodů – výborný
90–76 bodů – chvalitebný
75–56 bodů – dobrý
55–36 bodů – dostatečný
35 a méně bodů – nedostatečný
Žák modul nesplní v případě nedosažení požadované minimální bodové hranice, tj 36 bodů.
Novotný, Mojmír: Obchodní provoz pro střední odborná učiliště. 1. vydání. Praha: Fortuna, 2003. 224 s. ISBN80-7168-845-2
Kaplová, Františka: Obchodní provoz pro střední odborná učiliště obor Prodavač. 1. vydání.
Olomouc: Nakladatelství Olomouc, s.r.o., 2004. 145 s.
ISBN 80-7182-131-4
Doporučené rozvržení hodin:
teoretické vyučování – 6 hodin
praktické vyučování – 6 hodin
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Šárka Thanheiserová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.