Zobrazovací metody a druhy promítání
23-m-3/AF21
Odborné vzdělávání
(odborný) teoreticko–praktický
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
21 - Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství
26 - Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika
Kompletní výkres Šroubového spoje podle slovního zadání
Kompletní výkres Hřídele II podle slovního zadání
Kompletní výkres Spojkového kotouče podle slovního zadání
Zobrazení součásti Hřídele III podle slovního zadání
CAD 1 - skica
CAD 2 – výkresy dílů
CAD 1 - prvky
21-44-L/01 Technik modelových zařízení
23-44-L/01 Mechanik strojů a zařízení
23-45-L/01 Mechanik seřizovač
26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik
21-53-H/01 Modelář
23-51-H/01 Strojní mechanik
23-52-H/01 Nástrojař
23-56-H/01 Obráběč kovů
26-52-H/01 Elektrikář
16
30. 04. 2020
Úspěšné absolvování modulů Technická normalizace.
Modul je určen pro odborné zaměření technických oborů a to nejen ve strojírenství, ale i např. ve slévárenství apod. Připravuje žáky na tvorbu technické dokumentace. Využívá znalostí jednotlivých druhů promítání při tvorbě výkresové dokumentace.
Žák:
Zobrazování a promítání:
Teoretická část:
Praktická část:
1. ročník
Ústní a písemné zkoušení se zpětnou vazbou:
Hodnotí se známkou:
Stupeň 1 (výborný)
Žák operuje s požadovanými termíny, znaky a symboly uceleně, přesně a úplně a využívá vztahy a zákonitosti mezi nimi.
Stupeň 2 (chvalitebný)
Žák operuje s požadovanými termíny, znaky a symboly v podstatě uceleně, přesně a úplně a chápe vztahy a zákonitosti mezi nimi.
Stupeň 3 (dobrý)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí nepodstatné mezery.
Stupeň 4 (dostatečný)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí závažné mezery.
Stupeň 5 (nedostatečný)
Žák si požadované termíny, znaky, symboly a zákonitosti neosvojil uceleně, přesně a úplně, má v nich závažné a značné mezery.
Do celkového hodnocení žáka učitel zahrne:
JAROSLAV KLETEČKA, PETR FOŘT. Technické kreslení. CPress 2007. ISBN 978-80-251-1887-0.
JIŘÍ LEINVEBR, PAVEL VÁVRA. Strojnické tabulky. Úvaly: Albra, 2017. ISBN 978-80-7361-111-8.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Leoš Plíšek. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.