Kótování, značení drsnosti
23-m-3/AE56
Odborné vzdělávání
(odborný) teoreticko–praktický
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
M (EQF úroveň 4)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
26 - Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika
Zobrazení součásti - hřídel
Kompletní výkres Hřídele II podle slovního zadání
Kompletní výkres Spojkového kotouče podle slovního zadání
Zobrazení součásti Hřídele III podle slovního zadání
Měření drsnosti povrchu zadaných strojních součástí přímou a nepřímou metodou
Zobrazování a kótování
CAD 1 - skica
CAD 2 – výkresy dílů
CAD 1 - prvky
21-44-L/01 Technik modelových zařízení
23-41-M/01 Strojírenství
23-44-L/01 Mechanik strojů a zařízení
23-45-L/01 Mechanik seřizovač
26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik
21-53-H/01 Modelář
23-51-H/01 Strojní mechanik
23-52-H/01 Nástrojař
23-56-H/01 Obráběč kovů
26-52-H/01 Elektrikář
16
30. 04. 2020
Úspěšné absolvování modulů Technická normalizace a Zobrazování a promítání.
Modul je určen pro odborné zaměření strojírenství. Připravuje žáky na tvorbu technické dokumentace se zaměřením na normalizaci v ní používanou. Je zaměřen na kótování součástí, zásady pro kótování a používání kót.
Žák:
Kótování a značení drsnosti:
Teoretická část:
Praktická část:
1. ročník
Ústní a písemné zkoušení se zpětnou vazbou:
Hodnotí se známkou:
Stupeň 1 (výborný)
Žák operuje s požadovanými termíny, znaky a symboly uceleně, přesně a úplně a chápe vztahy a zákonitosti mezi nimi.
Stupeň 2 (chvalitebný)
Žák operuje s požadovanými termíny, znaky a symboly v podstatě uceleně, přesně a úplně a chápe vztahy a zákonitosti mezi nimi.
Stupeň 3 (dobrý)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí nepodstatné mezery
Stupeň 3 (dobrý)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí nepodstatné mezery.
Stupeň 4 (dostatečný)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných termínů, znaků, symbolů a zákonitostí závažné mezery.
Stupeň 5 (nedostatečný)
Žák si požadované termíny, znaky, symboly a zákonitosti neosvojil uceleně, přesně a úplně, má v nich závažné a značné mezery.
Do celkového hodnocení žáka učitel zahrne:
JAROSLAV KLETEČKA, PETR FOŘT. Technické kreslení. CPress 2007. ISBN 978-80-251-1887-0.
JIŘÍ LEINVEBR, PAVEL VÁVRA. Strojnické tabulky. Úvaly: Albra, 2017. ISBN 978-80-7361-111-8.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Leoš Plíšek. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.