Cestář – průniky, ořezy, rozdělování a slučování skupin
82-m-4/AD26
Odborné vzdělávání
(odborný) teoreticko–praktický
M (EQF úroveň 4)
82 - Umění a užité umění
82-41-M/05 Grafický design
12
30. 04. 2020
Nejsou stanoveny
Cílem modulu je osvojit si nástroj cestář v Adobe Illustratoru (případně alternativě) a pochopit slučování, odečítání, ořezávání a prořezání objektů, případně slučování a rozdělování skupin objektů.
Žák:
Obsahové okruhy vzdělání:
Strategie učení: ve výuce se doporučuje kombinovat níže uvedené metody výuky.
Metody slovní:
Metody názorně demonstrační:
Přímé vyučování:
Specifikace samostatné práce:
Specifikace domácího úkolu:
Učební činnosti žáků:
2. ročník
Praktické forma zkoušení
V rámci výuky jsou ověřovány především praktické dovednosti formou samostatné práce.
Ověřované okruhy:
1 - grafický projev je přesný a estetický, výsledky činnosti jsou kvalitní, pouze s menšími nedostatky, žák je schopen pracovat samostatně
2 - grafický projev je zpravidla bez podstatných nedostatků, grafický projev je estetický, bez větších nepřesností, žák je schopen pracovat samostatně nebo s drobnou pomocí pedagoga
3 - v grafickém projevu se objevují častější nedostatky, grafický projev je méně estetický a má menší nedostatky, žák je schopen pracovat samostatně s větší mírou pomoci pedagoga
4 - v grafickém projevu se projevují nedostatky, grafický projev je málo estetický, závažné nedostatky a chyby dovede žák s pomocí pedagoga opravit, při samostatném studiu se potýká s obtížemi
hranice úspěšnosti zkoušky - hranice úspěšnosti, grafický projev má vážné nedostatky, chyby nedovede žák opravit ani s pomocí učitele, není schopen samostatného studia
Pro splnění modulu ho musí žák absolvovat s maximální absencí do 20 %.
ADOBE CREATIVE TEAM. Illustrator CS6: Oficiální výukový kurz. Praha: Albatros Media (ComputerPress), 2013. ISBN 978-80-251-3792-5.
SERIF EUROPE Ltd. Affinity Designer Workbook. New Hampshire: Books Express, 2016, ISBN: 1909581038 / 9781909581036.
DVOŘÁK, Jan. Digitální malířské techniky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012. 287 s. ISBN 978-80-251-3627-0.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Picko. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.