Elektroinstalace v občanské a bytové výstavbě
26-m-3/AB12
Odborné vzdělávání
odborný teoretický
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
26 - Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika
Instalační zóny v koupelnách a umývacím prostoru
26-51-H/01 Elektrikář
26-51-H/02 Elektrikář - silnoproud
26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik
12
30. 04. 2020
Úspěšné absolvování Elektrotechnického základu (obory L) nebo Elektrotechniky (obory H).
Cílem modulu je osvojení znalostí a dovedností žáky v oblastech ukládání elektrického vedení, světelných a zásuvkových obvodech, ve způsobech uložení kabelů a vodičů, s instalací v prostorách s vanou nebo sprchou, umývacího prostoru a orientací v normách ČSN.
Odborné kompetence dle RVP:
Žák:
Obsahové okruhy:
Výuka probíhá v odborných předmětech elektro a v odborném výcviku. Doporučuje se vyučovat v prvním (obory H) a druhém ročníku (obory L).
Písemné zkoušení - testy (po ukončení obsahového okruhu) a závěrečný test (po ukončení modulu):
Závěrečný test je složen z otázek předchozích testů (15+15+15 otázek). Pro splnění modulu je rozhodující splnění závěrečného testu.
Prospěl na výborný:
Minimálně 90 % správných odpovědí v závěrečném testu.
Prospěl na chvalitebný:
Minimálně 75 % správných odpovědí v závěrečném testu.
Prospěl na dobrý:
Minimálně 65 % správných odpovědí v závěrečném testu.
Prospěl na dostatečný:
Minimálně 50 % správných odpovědí v závěrečném testu.
Neprospěl:
Méně než 50 % správných odpovědí v závěrečném testu.
TKOTZ, K. a kol.: Příručka pro elektrotechnika, Europa-Sobotáles cz. s.r.o., Praha, 2012.
BASTIAN, P. a kol.: Praktická elektrotechnika, Europa-Sobotáles cz. s.r.o., Praha, 2012.
HÄBERLE, G. A kol.: Elektrotechnické tabulky pro školu i praxi, Europa-Sobotáles cz. s.r.o., Praha, 2006.
BERKA, Š.: Elektrotechnická schémata a zapojení 1, BEN – technická literatura, Praha, 2010.
Normy ČSN
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lenka Demjanová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.