Nýtování
82-m-3/AM19
Odborné vzdělávání
odborný praktický
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
M (EQF úroveň 4)
82 - Umění a užité umění
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
41 - Zemědělství a lesnictví
Klepadlo
Klika
Kozlík do krbu
Krbové nářadí
Lustr
Mřížka
Domovní zvonek
Květinový stolek
Renesanční svícen
Závěs na dveře
Zrcadlo
Kovaná židle
Stojanový věšák
Vývěsní štít
Věšák na zeď
Kovaná růže
Korouhvička
82-51-H/01 Umělecký kovář a zámečník, pasíř
82-51-L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
41-56-H/01 Lesní mechanizátor
41-45-M/01 Mechanizace a služby
41-56-H/02 Opravář lesnických strojů
41-55-H/01 Opravář zemědělských strojů
41-54-H/01 Podkovář a zemědělský kovář
23-55-H/02 Karosář
23-55-H/01 Klempíř
23-68-H/01 Mechanik opravář motorových vozidel
23-51-H/01 Strojní mechanik
32
30. 04. 2020
Modul navazuje na moduly ručního zpracování kovových materiálů, měření a orýsování a teoretický modul Nýtování a pájení.
Žáci se naučí vyrobit nýtovaný spoj, zvolí správný nýt, jeho délku a šířku, pracují s nýtovacím kladivem.
Dodržují bezpečnost práce a ochranu zdraví při nýtování.
Žák
Rozpis učiva:
Strategie výuky
Metody slovní:
Metody praktické:
Učební činnosti
Žák:
Činnosti žáka ve vazbě na výsledky učení:
Výuka probíhá v prvním ročníku.
Hodnotí se zvládnutí praktických úkolů
Hodnotí se výrobky ze zadaných výkresů
Ověřování znalostí probíhá průběžně během celé pracovní doby.
Hodnocení probíhá vždy na konci pracovního dne.
V případě hodnocení pracovního dne NEDOSTATEČNÝ žák nemůže pokračovat dále v modulu a musí si nevyhovující hodnocení opravit následující pracovní den.
Hodnotí se samostatně – správně vyrobený nýt
Zvláštní důraz je kladen na dodržování správných pracovních postupů a hlavně zásad BOZP.
Pro úspěšné zvládnutí modulu musí žák odevzdat dva výrobky dle zadané výkresové dokumentace.
Kritéria hodnocení vycházejí z klasifikační stupnice klasifikačního řádu školy a dále je při hodnocení zohledňována dosažená úroveň průběžného plnění zadaných úkolů a dodržování zásad hygieny a BOZP, přístup k zadaným úkolům, vlastní aktivity žáka.
Výsledné hodnocení vychází z kombinace výše uvedených forem ověřování znalostí a dovedností žáka při plnění zadaných úkolů.
Pro splnění modulu jej musí žák absolvovat s maximální absencí do 20 %.
Hodnocení:
VOKÁL Vladimír. Technologie I. SZN 1976.
Jaroslav Nevoral. Strojnictví. Vydalo státní zemědělské nakladatelství v Praze, 1987.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jindřich Pelaj. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.