Reálie UK a USA, praktické využití obchodní angličtiny a anglické verze programu Autodesk
CJ-u-4/AF93
M (EQF úroveň 4)
CJ - Cizí jazyky
Vyšší odborná škola a Stř.průmysl.škola, Gen. Krátkého, Šumperk
15. 12. 2019 21:49
12
3. ročník
individuální, skupinové
1
Komplexní úloha je zaměřena na získání a prohloubení znalostí reálií UK a USA, prohloubení odborné slovní zásoby se zaměřením na využití v praxi a orientaci v základních situacích obchodního/kancelářského světa (s přihlédnutím na možnost pracovat v zahraničí).
Řešením komplexní úlohy si žáci ověří, jak by získané vědomosti mohli uplatnit v praxi.
Zjistí, jak se dovedou orientovat v nepřeberném množství informací v angličtině, které poskytuje internet.
Žáci si oživí již dříve nabyté znalosti a zkušenosti a uplatní je při řešení nově zadaných úkolů.
Prací s moderními technologiemi si zdokonalí své další schopnosti.
Žák:
1. dílčí část
2. dílčí část
3. dílčí část
4. dílčí část
Teoreticko-praktická oblast (proběhne výklad včetně příkladů, pak realizují zadané úkoly žáci)
Odborná jazyková učebna, počítačová učebna, odborná učebna strojírenství
Dataprojektor s plátnem, PC, mobilní telefony (vlastní), tablety (iPad), Apple TV, wifi, slovníky, software (MS Word, MS PowerPoint, Autocad)
1. dílčí část: žáci v MS Word vytvoří seznam základních informací o životě v UK s přihlédnutím k využitelnosti při pobytu tamtéž a zároveň bude sloužit jako pomůcka k přípravě na ústní maturitní zkoušku. Žáci formou prezentace v PowerPoint seznámí třídu se splněním svého zadání.
2. dílčí část: žáci v MS Word vytvoří seznam základních informací o životě v USA s přihlédnutím k využitelnosti při pobytu tamtéž a zároveň bude sloužit jako pomůcka k přípravě na ústní maturitní zkoušku. Žáci formou prezentace v MS PowerPoint seznámí třídu se splněním svého zadání.
3. dílčí část: žáci si vytvoří svou vlastní brožurku obsahující základní fráze z obchodní angličtiny a sestaví své CV.
4. dílčí část: žáci sestaví anglicko-český slovníček základních pojmů potřebných pro práci s konstrukčním programem Autocad.
Ve všech dílčích částech učitel vyhodnotí úroveň splnění zadaných úkolů, př. vyplněných pracovních listů. Soustředí se na žákovské prezentace včetně jejich obsahu, provedení i předvedení, a to s důrazem na správnost anglického jazyka (lexikální i gramatickou). Při hodnocení konstrukčního diktátu (Autocad) bude sledovat porozumění anglickým pokynům.
Časová náročnost:
VV - Všeobecné vzdělávání
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Švábová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.