Beton – obecně
36-u-2/AE29
E (dvouleté, EQF úroveň 2)
36 - Stavebnictví, geodézie a kartografie
Beton - obecně
Střední škola profesní přípravy, Hradec Králové, 17. listopadu, Hradec Králové
18. 07. 2019 12:54
8
1. ročník, 2. ročník
individuální, skupinové
1
Komplexní úloha je zaměřena na ověření rozdělení betonů podle různých hledisek, kvality a vhodnosti dopravy betonu. Zároveň na aplikace znalostí při výpočtu běžného příkladu z praxe.
Využití v oborech 36-67 E/01 Zednické práce, 36-67 E/01 Zednické a obkladačské práce, 37-67 H/01 Zedník a jiných podle potřeby.
Žák:
Historie a vlastnosti betonu (1 h)
Druhy betonů (2 h)
Použití a ověřování kvality betonů (2 h)
Doprava betonu (1 h)
Komplexní úloha (2 h)
KÚ je provázána s praktickým vyučováním – Odborný výcvik a teoretickými předměty – Materiály, Technologie, Matematika.
Je vhodná k ověření znalostí po absolvování modulu Beton obecně.
teoreticko-praktická, v učebně, školní dílně, v reálném pracovním prostředí, popř. stavebninách
Běžné vybavení učebny, vybavení pro prezentaci v ppt.
Pro žáky:
PC s elektronickou verzí pracovních listů (event. pracovní listy v tištěné podobě) – poznámkový blok – psací potřeby – kalkulačka
Žáci mají:
Ověřit si získané znalosti na aplikovaném příkladu z praxe – výpočet spotřeby betonu, návrh dopravy podle reálné nabídky.
Pro úspěšné splnění je třeba 30% úspěšnost všech částí.
Liška, Jan: Materiály učebnice pro odborná učiliště, obor zednické práce. Praha, Parta, 2005.
Dědek, M., Vošický, F.: Stavební materiály pro 1. ročník SPŠ. Praha, Sobotáles, 2001.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Václava Formánková. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.