Trojfázové spotřebiče
26-u-4/AA37
L0 (EQF úroveň 4)
26 - Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika
Trojfázová soustava
Střední škola elektrotechnická, Na Jízdárně, Ostrava
05. 01. 2019 22:58
8
2. ročník
individuální
Cílem komplexní úlohy je ověření získaných znalostí a dovedností žáků v oblastech trojfázové proudové soustavy, zapojení trojfázového spotřebiče a výpočtů výkonu a příkonu střídavého trojjfázového spotřebiče.
Žák:
- popíše základní druhy zapojení trojfázové proudové soustavy a trojfázového spotřebiče;
- vypočítá všechny složky příkonu, výkon, účinnost a výkonové ztráty střídavého trojfázového spotřebiče.
Učební činnosti:
Komplexní úloha může být využita v rámci teoretického modulu Trojfázová soustava.
Na úloze pracuje žák samostatně. Testová část se provádí pomocí PC.
Písemná práce v učebně teorie.
Test v učebně IT.
Psací potřeby, kalkulátor.
Pro testovou část PC s programem na testování žáků (např. programy DoTest, nebo MS Forms) nebo s přístupem na internet (online testování).
Žáci vypracují písemnou práci a zodpoví testové otázky.
Prospěl na výborný:
minimálně 90 % správných odpovědí v teoretickém testu; minimálně 90 % správných řešení v písemné práci.
Prospěl na chvalitebný:
minimálně 80 % správných odpovědí v teoretickém testu; minimálně 75 % správných řešení v písemné práci.
Prospěl na dobrý:
minimálně 70 % správných odpovědí v teoretickém testu; minimálně 60 % správných řešení v písemné práci.
Prospěl na dostatečný:
minimálně¨60 % správných odpovědí v teoretickém testu; minimálně 45 % správných řešení v písemné práci.
Neprospěl:
Méně než 60 % správných odpovědí v teoretickém testu; méně než 45 % správných řešení v písemné práci.
Výsledné hodnocení je dáno ze dvou třetin známkou z písemné práce a jednou třetinou známkou z teoretického testu.
BLAHOVEC, Antonín. Elektrotechnika II. 6. nezměněné vydání Praha: Informatorium, 2016. ISBN 978-80-7333-044-6.
BLAHOVEC, Antonín. Elektrotechnika III.: (příklady a úlohy). 6. nezměněné vydáníPraha: Informatorium, 2015. ISBN 978-80-7333-116-0.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Vavřiňák. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.