Technologické postupy
23-m-3/AH32
Odborné vzdělávání
(odborný) teoreticko–praktický
H (EQF úroveň 3)
L0 (EQF úroveň 4)
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
Návrh materiálů pro výrobu součástí
Tvorba postupu pro rotační součást
23-51-H/01 Strojní mechanik
23-56-H/01 Obráběč kovů
23-45-L/01 Mechanik seřizovač
23-44-L/01 Mechanik strojů a zařízení
23-45-M/01 Strojírenství
24
30. 04. 2020
Absolvování 1.ročníku ( u H oboru) nebo 2. ročníku (u L a M oboru).
Seznámit žáky s rozdělením a členěním technologických postupů, podmínkami a způsoby provedení prací a dokumentací související s technologickými postupy.
Žák:
Technologické postupy:
Teoretická část:
Praktická část:
Exkurze:
2. ročník u oborů H
3. ročník u oborů M, L
Ústní ověření teoretických znalostí - otázky z oblasti základních pojmů technologických postupů
Hodnocení přístupu k problematice z dotazů ze významu automatizace v technologických postupech
Písemné zkoušení – sestavení technologického postupu, práce se Strojnickými tabulkami
Závěrečná modulová písemná práce - sestavení technologického postupu se stanovením ekonomičnosti výroby
90 –100 % 1
80 – 89 % 2
66 – 79 % 3
40 – 65 % 4
0 – 39 % 5
NĚMEC, Dobroslav. Strojírenská technologie 3: Strojní obrábění. 2. vydání. Praha: SNTL, 1982. 320 s.
LEINVEBER, Jan, VÁVRA, Pavel. Strojnické tabulky. 4. vyd. Praha: ALBRA, 2008. 916 s. ISBN 978-80-7361-051-7.
DILLINGER Josef a kolektiv: Moderní strojírenství pro školu i praxi, 2007, Europa-Sobotáles, Praha, ISBN 978-80-86706-19-1.
HLUCHÝ, M.: Strojírenská technologie 2- 1.díl – polotovary a jejich technologičnost, 2001, Scientia, Praha, ISBN 80-7183-244-8
LEINVEBER, VÁVRA: Strojnické tabulky-4 (doplněné vydání); 2008; ISBN: 9788073610517; Albra.
ULRICH FISCHER A KOLEKTIV: Základy strojnictví. Praha, Sobotáles, 2004. 290 s. ISBN 80-86706-09-5.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ladislava Kášková. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.