Efekty
82-u-4/AA75
M (EQF úroveň 4)
82 - Umění a užité umění
Efekty
Střední škola filmová, multimediální a počítačových technologií, s.r.o., Filmová, Zlín - Kudlov
Kompetence k učení, Kompetence k pracovnímu uplatnění a podnikatelským aktivitám, Digitální kompetence
04. 03. 2019 19:06
12
12
1. ročník
individuální
Cílem je osvojení znalostí žáků v programu Adobe Photoshop. Žák se seznámí s inteligentními filtry a objekty, styly vrstvy a jejich volbami. Žák využívá tyto nástroje a jejich možnosti nastavení při tvorbě vlastní grafické práce.
Žák:
Učební činnosti žáků:
Doporučený časový rozvrh: 12 hodin
2 vyučovací hodiny:
1 vyučovací hodinu:
7 vyučovacích hodin:
2 vyučovací hodiny:
Komplexní úloha může být využita v rámci výuky v hodinách 2D ateliérů nebo v počítačové grafice.
Učitel průběžné individuálně konzultuje práci s žáky.
Učební pomůcky nezbytné pro zdárnou realizaci úkolu:
pro žáka:
pro učitele a technické vybavení učebny:
Metody slovní:
Metody názorně demonstrační:
Metody praktické:
Zpracování samostatné práce:
Hodnocení formou diskuse s učitelem, popřípadě kolektivní hodnocení (vyjádření ostatních žáků).
prospěl – neprospěl
• 1 – 90 až 100 % grafický projev je přesný a estetický, výsledky činnosti jsou kvalitní, pouze s menšími nedostatky, žák je schopen pracovat sám
• 2 – 75 až 89 % kvalita výsledků činnosti je zpravidla bez podstatných nedostatků, grafický projev je estetický, bez větších nepřesností, žák je schopen pracovat samostatně nebo s menší pomocí
• 3 – 60 až 74 % v kvalitě výsledků činnosti se projevují častější nedostatky, grafický projev je méně estetický a má menší nedostatky, žák je schopen pracovat samostatně podle návodu učitele
• 4 – 40 až 59 % v kvalitě výsledků činnosti a grafickém projevu se projevují nedostatky, grafický projev je málo estetický, závažné nedostatky a chyby dovede žák s pomocí učitele opravit, při samostatném studiu má velké potíže
• hranice úspěšnosti zkoušky – 39 % kvalita výsledků činnosti a grafický projev mají vážné nedostatky, závažné nedostatky a chyby nedovede žák opravit ani s pomocí učitele, nedovede samostatně studovat
BAUMANN, Hans. Adobe Photoshop: výběry. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 110 s. ISBN 978-80-251-1529-9.
DVOŘÁK, Jan. Digitální malířské techniky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012. 287 s. ISBN 978-80-251-3627-0.
Photoshop user guide. [online] © 2019 Adobe. [cit. 6. 2. 2019] Dostupné z: https://helpx.adobe.com/cz/photoshop/userguide.html
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Barbora Ilčíková. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.