TZB
36-u-2/AA23
E (dvouleté, EQF úroveň 2)
H (EQF úroveň 3)
36 - Stavebnictví, geodézie a kartografie
Střední škola řemesel, Pionýrů, Frýdek-Místek
16. 09. 2019 15:57
4
3. ročník
individuální, skupinové
1
Komplexní úlohu lze využít pro ověření znalostí po absolvování odborného modulu TZB.
Rozvoj prostorové představivosti a technického myšlení. Čtení a orientace v technické dokumentaci. Zobrazování jednoduchých náčrtů. Využívání odborné terminologie. Řešení problémů, detailů. Estetická výchova.
Výuka je vedena formou práce s učebnicí, stavebními výkresy, řízeného dialogu s návazností na znalosti z předmětů stavební materiály, technologie, přestavba budov a v závěru formou odborné diskuze.
Komplexní úlohu lze využít pro prezentaci a upevňování znalostí odborného modulu.
V teoretickém vyučování
Psací potřeby
Žáci budou postupovat dle instrukcí učitele. Prezentace k výkladu, procvičování čtením z výkresů a k upevnění
Individuální, dle schopností žáků
Výkresy zdravotních instalací pro 1. a 3. Racek Josef, Novák Vítězslav, Antuška Jaroslav
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Štuknerová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.