Detail komplexní úlohy TZB

 

VSTUPNÍ ČÁST

Název komplexní úlohy/projektu

TZB

Kód úlohy

36-u-2/AA23

Využitelnost komplexní úlohy

Kategorie dosaženého vzdělání

E (dvouleté, EQF úroveň 2)

H (EQF úroveň 3)

Skupiny oborů

36 - Stavebnictví, geodézie a kartografie

Vazba na vzdělávací modul(y)

Škola

Střední škola řemesel, Pionýrů, Frýdek-Místek

Klíčové kompetence

Datum vytvoření

16. 09. 2019 15:57

Délka/časová náročnost - Odborné vzdělávání

4

Délka/časová náročnost - Všeobecné vzdělávání

Poznámka k délce úlohy

Ročník(y)

3. ročník

Řešení úlohy

individuální, skupinové

Doporučený počet žáků

1

Charakteristika/anotace

Komplexní úlohu lze využít pro ověření znalostí po absolvování odborného modulu TZB.

JÁDRO ÚLOHY

Očekávané výsledky učení

Rozvoj prostorové představivosti a technického myšlení. Čtení a orientace v technické dokumentaci. Zobrazování jednoduchých náčrtů. Využívání odborné terminologie. Řešení problémů, detailů. Estetická výchova.

Specifikace hlavních učebních činností žáků/aktivit projektu vč. doporučeného časového rozvrhu

Výuka je vedena formou práce s učebnicí, stavebními výkresy, řízeného dialogu s návazností na znalosti z předmětů stavební materiály, technologie, přestavba budov a v závěru formou odborné diskuze.

Metodická doporučení

Komplexní úlohu lze využít pro prezentaci a upevňování znalostí odborného modulu.

Způsob realizace

V teoretickém vyučování

Pomůcky

Psací potřeby

VÝSTUPNÍ ČÁST

Popis a kvantifikace všech plánovaných výstupů

Žáci budou postupovat dle instrukcí učitele. Prezentace k výkladu, procvičování čtením z výkresů a k upevnění

Kritéria hodnocení

Individuální, dle schopností žáků

Doporučená literatura

Výkresy zdravotních instalací pro 1. a 3. Racek Josef, Novák Vítězslav, Antuška Jaroslav

Poznámky

Obsahové upřesnění

OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP

Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Štuknerová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.