Stavební výkresy – Výplně stavebních otvorů
36-u-2/AE74
E (dvouleté, EQF úroveň 2)
H (EQF úroveň 3)
36 - Stavebnictví, geodézie a kartografie
Stavební výkresy - výplně stavebních otvorů
Střední škola řemesel, Pionýrů, Frýdek-Místek
06. 09. 2019 12:43
8
2. ročník
individuální, skupinové
1
Komplexní úlohu lze využít pro ověření znalostí po absolvování odborného modulu OTVORY.
Rozvoj prostorové představivosti a technického myšlení. Čtení a orientace v technické dokumentaci. Zobrazování jednoduchých náčrtů. Využívání odborné terminologie. Řešení problémů, detailů. Estetická výchova.
Učební činnosti v časovém rozvrhu. Výuka je vedena formou práce s učebnicí, stavebními výkresy, řízeného dialogu s návazností na znalosti z předmětů stavební materiály, technologie, přestavba budov a v závěru formou odborné diskuze. V komplexní úloze se prolíná několik didaktických metod. Převládají zde metody fixační a názorně-demonstrační.
Didaktická křížovka i pexeso s odbornou tematikou jsou formou „hravého“ vyučování. Žáci mohou řešit připravenou křížovku nebo se sami podílejí na přípravě nové křížovky, například pro spolužáky. Žáci si tímto způsobem opakují pojmy a učí se je popsat jinými slovy.
KÚ zařadit dle situace ve třídě a schopností žáků.
Úlohy v komplexní úloze jsou provázány s odbornými i všeobecnými předměty. Komplexní úlohu lze využít pro ověření znalostí po absolvování odborného modulu.
Výuka probíhá v učebně.
Psací a rýsovací potřeby, zvýrazňovače
Test
Křížovky
Pexeso
Splnění úlohy posuzuje učitel za teoretickou část.
Hodnocení učitel nastaví dle schopností a oboru žáků. Individuální, dle schopností žáků
ČSN 01 3420 Výkresy pozemních staveb – Kreslení výkresů stavební části
ZAKRESLOVÁNÍ OKEN (ČSN 01 3420)
ZAKRESLOVÁNÍ DVEŘÍ A VRAT (ČSN 01 3420)
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Štuknerová. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.