Potrubí a armatury
39-u-4/AA04
L0 (EQF úroveň 4)
H (EQF úroveň 3)
39 - Speciální a interdisciplinární obory
23 - Strojírenství a strojírenská výroba
26 - Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika
Potrubí a armatury
VOŠ, SPŠ automobilní a technická, Skuherského, České Budějovice
11. 11. 2018 12:30
8
4. ročník
individuální, skupinové
3
Cílem komplexní úlohy je seznámit žáky s účelem a s různými konstrukčními variantami jednotlivých armatur včetně jejich použití na vozidle. Nabyté znalosti jsou ověřeny v pracovním listu a následnou prezentací výsledků jednotlivých skupin.
Žák:
Prezentace přednášejícího – 4 hod
Pracovní list – 2 hod
Prezentace výsledků – 2 hod
Tato úloha je v rámci teoretického předmětu, ze kterého pak znalosti a dovednosti jsou aplikovány v praktickém vyučování. Přesah této úlohy je napříč technickými obory.
Teoretická frontální výuka za podpory prezentace;
Skupinová projektová výuka nad problémovou úlohou.
1. Nutná odborná učebna s projektorem.
2. Připojení na internet.
3. Doporučené učební pomůcky (řezy, obrazy apod.).
V rámci týmu žáci tvoří pracovní list a následně prezentují závěry skupiny.
Vypracovaný pracovní list s problémovými úlohami je přípravou na test a slouží jako zpětná vazba pedagogovi o nabitých znalostech.
MIČKAL, Karel. Strojnictví Části strojů pro učební a studijní obory SOU a SOŠ. 1. Praha: Sobotáles, 1995. ISBN 80-85920-01-8.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Hart. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.