Sádrokartonové konstrukce
36-u-3/AD57
H (EQF úroveň 3)
36 - Stavebnictví, geodézie a kartografie
Sádrokartonové konstrukce
Střední škola stavebních řemesel Brno-Bosonohy, příspěvková organizace, Pražská, Brno
30. 06. 2019 22:24
4
2. ročník
skupinové
2
SDK
Pro žáky je připravena prezentace, která obsahuje opakování základního učiva z modulu Sádrokartonové konstrukce.
Pro žáky je dále připraveno písemné opakování, které má formu otevřených otázek. Na základě vypracování tohoto pracovního listu budou žáci hodnoceni.
Cíl
Cílem komplexní úlohy je závěrečné opakování modulu Sádrokartonové konstrukce a výstupní hodnocení žáků.
Obsah úlohy
Úloha je zaměřena na prohlubování a opakování učiva z modulu Sádrokartonové konstrukce.
Didaktické metody
V komplexní úloze je využívána metoda výkladu při frontální výuce, která je zaměřena na fixaci učiva a následné hodnocení znalostí žáků.
Žák
Učební činnosti v časovém rozvrhu.
1.–2. hodina – Učitel opakuje základní učivo pomocí vytvořené prezentace, která obsahuje kontrolní otázky během celé prezentace.
3. hodina – Písemné zkoušení.
4. hodina – Prezentace správného řešení.
Učitel zapojí žáky do svého výkladu. Žáci si zopakují učivo před písemným zkoušením.
Komplexní úloha bude probíhat formou prezentace v PowerPointu. Do prezentace budou žáci aktivně zapojeni. Mohou reagovat na kontrolní otázky.
Nutno vytisknout zadání písemné práce na 3. vyučovací hodinu.
Odborná učebna s projektorem.
Učitel OV potřebuje formulář pro hodnocení práce, který je součástí tohoto dokumentu v elektronické podobě.
1x písemná práce, která bude hodnocena na základě stanovených kritérií.
Tabulka hodnocení
32–28 bodů – výborný
27–24 bodů – chvalitebný
23–20 bodů – dobrý
19–16 bodů – dostatečný
15–0 bodů – nedostatečný
Kejkrt, Přemysl: Technologie stavební stěny. 1. vyd. Praha: Cech sádrokartonářů České republiky, 2002. 156 s. ISBN 80-238-8739-4.
Tato komplexní úloha je určena na závěrečné opakování modulu Sádrokartonové konstrukce.
Předpoklady pro úspěšné splnění této úlohy je znalost sádrokartonových prvků, nářadí, kompletních systémů a pracovních postupů.
OV RVP - Odborné vzdělávání ve vztahu k RVP
Materiál vznikl v rámci projektu Modernizace odborného vzdělávání (MOV), který byl spolufinancován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jehož realizaci zajišťoval Národní pedagogický institut České republiky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Plaček. Creative Commons CC BY SA 4.0 – Uveďte původ – Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.